Re: WARSZAWA, Batorego - Centralna Giełda komputerowa

Autor: <ori_at_poczta.pf.pl>
Data: Tue 19 Sep 2006 - 18:54:00 MET DST

::-:: dysmorfofob ::-:: napisał(a):

> Bo i wiele stanowisk z nowym sprzetem to sklepy, ktore w weekend wystawiaja
> sie na gieldzie.
> Glowna zaleta gieldy jest aktualnie raczej mnogosc wyboru w dostepnym "od
> reki" asortymencie i obrot sprzetem uzywanym.
>
> ::F::

Dokladnie, wiekszosc to poprostu firmy. Jesli potrzebujesz czegos z
uzywanych rzeczy a nie masz czasu/nie mozesz skorzystac z aukcji, warto
rozejrzec sie na tej gieldzie. Pod warunkiem ze obsloczysz wszystkie
stanowiska w miare dokladnie pod katem planowanego zakupu. Ja kilka
tygodni temu zakupilem uzywanego sb live za 40 pln (czyli + - tyle co
na aukcji, no i koszty przesylki odeszly).
Pozdrawiam