Re: Pomóóóżżcie ! Płyta DFI (DDR, PCI-E, SATA II) lub podobna pod TOLEDO 3800+

Autor: Hurricane4ever <hurricane4ever_at_o2.pl>
Data: Tue 19 Sep 2006 - 14:30:54 MET DST

Użytkownik "Arek O" <ozerWYTNIJTO@onet.eu> napisał w wiadomości
news:3339.00000107.450fd751@newsgate.onet.pl...

> Wiem, że na płyte z DDR nie włoże DDR2 (choć odwrotnie chyba można, tylko
czy
> jest sens ? )

sens sensem ale do plyty pod DDR2 nie wlozysz DDR - inny rozklad wyciec na
module - przesuniecie chyba tak +/- 1mm (o ile sie dobrze orientuje)

A64

> Skoro Socket 939 to tylko DDR, to dobrze ! Zostaje przy DDR !
>
> To jakie DDR byś polecił (jakich firm ? Jakie modele ? ) podatne na OC ??

co do OC to tu akurat nie moja dzialka - rzadko podkrecam cos bardzo i nie
specjalnie orientuje sie w podzespolach ktore sa podatne
na Asus A8N-E + A64 300+ Venice bardzo dobrze sprawuja sie w normalnym
uzytkowaniu pamieci GeIL Dual 2 x 512MB ULD PC-500 CL2.5 (teoretycznie -
podkreslam - NIE PROBOWALEM - powinny chodzic na 500MHz czyli realnie
250MHz - w komputerze skladanym choidza na 400MHz (realnie 200) gdyz osoba,
ktorej ten komputer skladalem na razie boi sie krecic (ale powoooooooli sie
od tego przekonuje;) )