Niskie obudowy typu tower

Autor: Tomek Banach <tbanan_at__bez_poczta.onet.pl>
Data: Tue 19 Sep 2006 - 13:35:10 MET DST

Witam,

Szukam informacji o niskich obudowach typu tower. Na gieldzie zapytalem
u obudowiarza to otrzymalem wyjasnienie ze przeciez obudowa nie moze byc
nizesza niz wysokosc plyty atx plus zasilacz nad nia, jak chcesz mniej
to musisz przejsc na mATX. W sumie sluszna uwaga ale w domu
pokombinowalem i doszedlem do wniosku ze obudowe mozny by obnizyc
przesuwajac zasilacz pod napedy i dyski twarde. Ja mam jeden dysk i
naped dvd czyli z przodu jest kupa wolnego miejsca i tak na oko
spokojnie zmiescilbym tam zasilacz dzieki czemu obudowa moglabybyc
nizsza o te 10cm.

Czy ktos widzial gotowe obudowy tego typu ?

--
Pozdrawiam Tomek