Re: Co jest nie tak z Asrockiem?

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Tue 19 Sep 2006 - 10:16:00 MET DST

gerlach napisał(a):
> Niestety płyta nie zachowuje się dobrze. Pierwszym zauważalnym objawem
> były nadmierne obroty wentylatora Arctic Cooling 7 Pro (2200-2500) i
> odczyty temperatury w BIOS rzędu 55C. Na Gigabyte temperatury w stanie
> spoczynku były rzędu 37C, a wentylator procesora przez połowę czasu nie
> pracował, przez połowę obracał się z szybkością rzędu 700 obr/min. Nawet
> w burn-in test nie wchodził powyżej 1500 obr/min.

Wg mnie to normalna temperatura dla tego procesora. Być może w Gigabyte
były przekłamania w odczycie?

> Dość dziwnie wyglądają odczyty napięcia w Sisoft Sandra:

Software'owe odczyty napięć nie mają _nic_ wspólnego z rzeczywistością.
Jeśli chcesz ich sprawdzać to _tylko_ i _wyłącznie_ miernikiem.

> Jak do
> tego problemu podejdą podczas reklamacji?

Jeśli uzasadnisz reklamację odczytami napięć z oprogramowania do podejdą
do tego gromkim śmiechem ;)

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorie: