Re: Wybór nagrywarki

Autor: MadMan <madman15_at_nie-spamo-wac.wp.pl>
Data: Tue 19 Sep 2006 - 07:53:54 MET DST

Dnia 18 Sep 2006 14:31:01 -0700, jarekexe@gmail.com napisał(a):

> Cel zakupu do glównie archiwizacja. Najczesciej beda to filmy
> nakrecone moja kamera. Jak zapewne wiecie zajmuja one sporo miejsca
> nawet po skompresowaniu na divx. Do ogladania filmów DVD moge z
> powodzeniem uzywac mojego combo cdrw/dvd [LG]. Predkosc nagrywania
> nie gra dla mnie roli. Jakosc mogla by byc wyzsza. Reszta chyba
> nie gra roli.

Ja polecę NECa, np. 4571, ew. Pioneera 111 (bez D). NEC jest nieco
głośny w odczycie, ale jak piszesz nie ma to znaczenia, przy zapisie
jest bardzo kulturalny o ile zapisuje się do prędkości x8 (wyższych i
tak nie warto stosować).

> Jeszcze jedno - ostatnio pozyczylem kilka plyt DVD nagranych przez
> moich znajomych [filmy, gry]. Okazalo sie, ze moje combo LG jest w
> stanie skopiowac na hdd okolo 20% zawartosci. Nagrywarka DVD,
> która pozyczylem dla testów, przegral niewiele wiecej [50%].
> Dodam, ze oba napedy radza sobie w 100% z firmowo nagranymi
> filmami/grami. Czym to jest spowodowane? I czy mozna kupic taka
> nagrywarke DVD, która nie miala by takich problemów?

1. Jaka to była płyta? Coś markowego, typu TDK produkcji TDK lub Moser
Baer lub Verbatim od Mitsubishi, czy może Frog od pana Mietka zza rogu?
2. Jaka to była nagrywarka? LiteONy od prędkości 16x są bardzo kiepskie
jeśli chodzi o jakość zapisu, przypuszczam że Samsungi podobnie (od nich
napędu optycznego bym nie kupił).

--
| Damian Karwot | AsRock 939Dual-VSTA +Athlon64-X2 3800+ @2,4 GHz |
| 2 GB RAM KingMax PC3200 +Samsung SyncMaster 755DF +WD80GB       |