Wybór nagrywarki

Autor: <jarekexe_at_gmail.com>
Data: Mon 18 Sep 2006 - 23:31:01 MET DST

Witam. Mam nadzieje, ze uzyskam tu nieco pomocy. Jestem zapracowany
czlowiekiem i raczej niedzielnym internauta. Takze niedosc, ze
nie mam czasu poczytac/poszukac, to nawet gdybym mial, to raczej
lektura nie przyniosla by mi odpowiedzi. Dla pewnosci spedzilem
dzisiaj pól godzinki czytajac rózne watki na temat nagrywarek
DVD. Utwierdzilo mnie to w przekonaniu, ze nie tedy droga.

Dlatego goraca prosba o pomoc.

Cel zakupu do glównie archiwizacja. Najczesciej beda to filmy
nakrecone moja kamera. Jak zapewne wiecie zajmuja one sporo miejsca
nawet po skompresowaniu na divx. Do ogladania filmów DVD moge z
powodzeniem uzywac mojego combo cdrw/dvd [LG]. Predkosc nagrywania
nie gra dla mnie roli. Jakosc mogla by byc wyzsza. Reszta chyba
nie gra roli.

Jeszcze jedno - ostatnio pozyczylem kilka plyt DVD nagranych przez
moich znajomych [filmy, gry]. Okazalo sie, ze moje combo LG jest w
stanie skopiowac na hdd okolo 20% zawartosci. Nagrywarka DVD,
która pozyczylem dla testów, przegral niewiele wiecej [50%].
Dodam, ze oba napedy radza sobie w 100% z firmowo nagranymi
filmami/grami. Czym to jest spowodowane? I czy mozna kupic taka
nagrywarke DVD, która nie miala by takich problemów?

Z góry wielkie dzieki za pomoc.