Re: Wydajnosc - cos zrobilem nie tak ?

Autor: <ori_at_poczta.pf.pl>
Data: Mon 18 Sep 2006 - 21:28:59 MET DST

Dziekuje za zainteresowanie.
Wszystkie mozliwe do usuniecia programy rezydentne wywalilem na zbity
pysk (gg, msn, mem optimizer itp.). Zreszta duzo ich nie bylo, bo po
zainstalowaniu nowego sprzetu zrobilem format dysku i swieza instalacje
wina 98.

Sproboje z tym windowsem xp.
Nigdy jeszcze xp nie instalowalem. Slyszalem ze ma on wlasne sterowniki
do wiekszosci rzeczy ? I slyszalem ze xp pracuje na innym systemie
plikow - tu rodzi sie kolejny problem. Mam hdd 40gb, podzielonego na 2
partycje (5gb - system i niezbedne programy; reszta - dane, muzyka
itp.). Rozumiem ze partycja systemowa musi byc sformatowana w ntfs(tak
sie to nazywa ? :D) , ale na drugiej partycji mam duzo rzeczy ktorych
stracic bym nie chcial, a nie mam tereaz mozliwosci zrzucenia na plytki
czy inny hdd. Wiec czy win xp bedzie umial normalnie z taka partycja
(fat32) pracowac ? Jesli nie to bedzie delikatna lipa ;(

Pozdrawiam.