Re: obudowa plus zasilacz - dylemat

Autor: PaRaGaS <look_at_my.sig>
Data: Mon 18 Sep 2006 - 00:38:40 MET DST

Piotr Wozniacki napisał(a):

> Ktoś doradził mi obudowę Chieftec BX-3 z zasilaczem tej samej firmy GPS400;
> np. to:
> http://www.chieftec.pl/index.php?&content=2&case=128
> Wygląda ona solidnie, podobno nie rezonuje, tak więc - nie mając żadnych
> dodatkowych (poza zasilaczowym) wiatraków - powinna być najcichsza z
> możliwych w tym pułapie cenowym. Ale nurtują mnie wątpliwości, czy aby
> rzeczywiście taki zestaw nie będzie się grzał? Dlatego, jako alternatywę,
> rozważam obudowę ThermalTake z trzema wiatrakami:
> http://www.thermaltake.com/product/Chassis/midtower/soprano/vb1000bws.asp
> [...]

"Chieftec to firma bardzo dobrze znana na naszym rynku. Oznaczenie HPC
oznacza, że jest to produkt z linii High Power produkowanej w fabrykach
Sirtec. Informacja ta jest bardzo ważna, gdyż na rynku są również modele
GPS, które pochodzą z fabryk Delta Electronics. Różnica między nimi jest
bardzo duża, o czym zdążyłem się przekonać osobiście, te dwie serie to
całkiem inne produkty. Modele HPC charakteryzują się dobrymi osiągami i
niską awaryjnością, seria GPS zaś jest serią produktów bardzo przeciętnych."

Ja bym wziął zasilacz Tagan, a co do obudowy - zapoznaj się z ofertą
CoolerMastera. Sam mam model Centurion 5
<http://www.coolermaster.com/index.php?url_place=product&p_serial=CAC-T05%20US>,
i jestem zadowolony (chociaż wbudowane wiatraki mają te ~21dB, ale ja
ich akurat nie potrzebuję). Kosztuje ~250zł, i jest dostępna w kilku
kolorach. Warto zainteresować się też innymi produktami CM, może któryś
design bardziej Ci podpasuje.

--
PaRaGaS                   /\/\
gg: 1184355             =(~.~=)         http://www.last.fm/user/PaRaGaS