Re: tuner tv mono czy stereo

Autor: hanek <bhanek_at_o2.pl>
Data: Sun 17 Sep 2006 - 22:04:58 MET DST

KILu napisał(a):

> Nie może. Może natomiast odbierać mono i wypuszczać 2x mono. Czyli dawać ten
> sam sygnał na oba kanały.
no wlasnie o to mi chodzilo!
o to ze to stereo ktore mam na wyjsciu moze byc "oszukane"
stad moje cale pytanie

> Nie ma za bardzo czegoś takiego. Tzn niby jest w przypadku Dolby ProLogic 2,
> ale tam sygnał 5.1 jest zakodowany matrycowo (to NIE jest zwykłę stereo) i
> jest rozdzielany dzięki prostym algorytmom typu filtry dolnoprzepustowe
> (sub), różnice między kanałami, przesunięcie fazowe...

tak tez zdaje sobie z tego sprawe i stad porownanie
z tym ze wedlug mnie stwierdzenie ze "nie ma czegos takiego" jest dosc
przesadzone
np. na moim audigy jest takie cos jak CMSS ktore daje bardzo ladne
efekty i algorytmy za to odpowiedzialne sa dosc zlozone, a nie na
zasadzie aa tam dajmy jeszcze raz lewy i prawy na tyl, na centralnym
zmiksujmy oba a dolne pasmo na suba ;-)

hanek