Re: [MAINBOARD] Abit AV8 3rd Eye i zwyk³y AV8

Autor: Arkadiusz <ozer0_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Sun 17 Sep 2006 - 17:37:00 MET DST

> U¿ytkownik "Arkadiusz" <ozer0@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

> Obie plyty dawno wypadly z produkcji - zwykla jest pewnie dlatego drozsza
> od 3rd eye bo cena ktora widzisz jest ostatnia cena za jaka byly te plyty
> dostepne
> (w tej chwili stan magazynowy 0)=
> w sumie dziwne bo jak klikniesz w historie cen to widac ze av83rd eye
trzyma
> cene a zwykle av8 pare dni temu podrozalo .
> Imho za ta cene nie bardzo sie oplaca - ja mam av8 3rd eye ale kupilem
> uzywana razem z athlonem venice 3000 i freezerem 64 za 400zl.
> [...]

Wiem, ¿e to dosæ stara p³yta, bo widzia³em j± rok temu. BRAK SATA II
rzeczywi¶cie j± przekre¶la, bo teraz zdecydowa³em siê na dysk SATA II (400
GB SEAGATE, 16 MB, NCQ z zapisem prostopad³ym), a nie doczyta³em w opisie o
braku SATA II.

Jak± p³ytê podobn± by¶ poleci³ z SATA II, AGP, DDR1 i dowolnym socketem pod
AMD 64 X2 DualCore (do lekkiego OC) ???

Pozdr. Arek

--
Wys³ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/