Re: [MAINBOARD] Abit AV8 3rd Eye i zwyk³y AV8

Autor: Przemek <osoba_at_microsoft.com>
Data: Sun 17 Sep 2006 - 16:14:57 MET DST

U¿ytkownik "Arkadiusz" <ozer0@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:eejhmi$otv$1@inews.gazeta.pl...
> Która lepsza AV8 czy AV8 3rd Eye ? ( Zale¿y mi na s939, AGP i DDR )
> AV8 3rd Eye jest 50 zl tansza... I ma fajny bajer w postaci "zegarów".
> Poza
> tym nie widze istotnych róznic. W³a¶ciwie jest lepsza 3rd Eye (o ten
> gadget)
> i tañsza.... Czy ja czego¶ nie doczyta³em, czy po prostu w sklepie siê
> pomylili ? Je¶li jest na grupie u¿ytkownik takowych to chêtnie bym
> wys³ucha³ jego uwag i opinii o tych p³ytach serii AV8.
>
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=15470
>
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=14049

Obie plyty dawno wypadly z produkcji - zwykla jest pewnie dlatego drozsza
od 3rd eye bo cena ktora widzisz jest ostatnia cena za jaka byly te plyty
dostepne
(w tej chwili stan magazynowy 0)=
w sumie dziwne bo jak klikniesz w historie cen to widac ze av83rd eye trzyma
cene a zwykle av8 pare dni temu podrozalo .
Imho za ta cene nie bardzo sie oplaca - ja mam av8 3rd eye ale kupilem
uzywana razem z athlonem venice 3000 i freezerem 64 za 400zl.
W sumie z plyty jestem zadowolony : stabilna (na najnowszym biosie),ma dobre
mozliwosci OC i ogolnie jest przemyslana - np moze sterowac predkosciami 4
wentylatorow w zaleznosci od temperatury.
Ma tez i wady - zasilanie pamieci to max 2.8v wiec jak chcemy krecic to
tzeba dobrze patrzec jakie kupujemy ramy bo calkiem sporo z modulow
"overclokerskich" dziala porzadnie dopiero od 3V, poza tym mostek vt8237
wiec SATA tylko dwa porty i to jesczcze I (tego mi najbardziej zal -dlaczego
nie zintegrowali z plyta
kontrolera SATAII) no i ta aplikacja uGuru jakas taka niedorobiona -
predefiniowany (bez mozliwosci zmiany) tryb turbo to chyba ustalal jakis
matol bo dodaje on 16mhz do FSB a podkreca zasilanie procka z 1.4 do 1.6V -
przez pomylke zdarzylo mi sie go wlaczyc i po pewnym czasie temp procka
doszla prawie do 60stopni.

pzdr