Re: tuner tv mono czy stereo

Autor: hanek <bhanek_at_o2.pl>
Data: Sun 17 Sep 2006 - 17:13:40 MET DST

Grzegorz Nowak napisał(a):

> nie mozna sprawdzic na stronie producenta?
jesli znalazles to gratulacje, mi sie nie udalo

> tak - masa, lewy, prawy. chyba oczywiste!

zalezy dla kogo, z moja wiedza o elektronice to rownie dobrze moglo by byc:
lewy+ lewy- prawy+ prawy-
;-)
aha no i po co w takim razie 4 bolce??

w kazdym razie pytanie pozostaje otwarte, bo co prawda kabelek jest
wystarczajacy do stereo, ale jeszcze kwestia samego tunera
bo moze przeciez odbierac mono a na wyjscie dawac stereo...
9cos na zasadzie konwersji stereo do 5.1)

hanek