Re: HP Deskjet 3820 & problem

Autor: akala <akala_at_onet.eu>
Data: Sat 16 Sep 2006 - 23:59:14 MET DST

Dnia Sat, 16 Sep 2006 23:41:52 +0200, Brovar napisał(a):

> problemu nie ma, gdy tekstu na stronie jest mało. Np. kiedy jest kilka słów
> napisanych czcionką na całą stronę, albo kiedy jest kilka słów, długa
> przerwa, kilka słów itd... Tak jakby drukarka nie mogła dostać wszystkich
> danych, gdy jest ich więcej. Stąd moje początkowe podejrzenia o port
> USB/przewód.

Głowy nie dam ale to może być ten trybik albo obydwa. Miałem właśnie
dokładnie takie objawy. Rozebranie drukarki to 20 minut i od razu
zobaczysz.
Obejrzyj sobie zdjęcia ,trybik ma jakby piastę z jednym zębem,to właśnie
ten ząb ulega zniszczeniu i raz łapie a raz nie. Pamiętaj ,że łatwo
pomylić i można odwrotnie założyć jedno z kółek co może zniszczyć silnik.

akala