Re: HP Deskjet 3820 & problem

Autor: Wiesław <nawu_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 17 Sep 2006 - 00:11:24 MET DST

Dnia 16-09-2006 o 23:41:52 Brovar <bbrowarski@poczta.gazeta.pl> napisał:

> Dziękuję za odpowiedzi, zapomniałem dodać jeszcze coś:
>
> problemu nie ma, gdy tekstu na stronie jest mało. Np. kiedy jest kilka
> słów napisanych czcionką na całą stronę, albo kiedy jest kilka słów,
> długa przerwa, kilka słów itd... Tak jakby drukarka nie mogła dostać
> wszystkich danych, gdy jest ich więcej. Stąd moje początkowe podejrzenia
> o port USB/przewód.

Ja bym jednak spróbował podłączyć drukarkę do innego kompa. Tak, żeby się
upewnić. Z tym SP2 to ja nie jestem na 100% pewny, że to przez niego. Po
prostu zdarzenia zbiegły się w czasie. Mogła być to inna przyczyna, ale u
mnie na pewno softwearowa. A jeżeli to trybik, to może ten link Ci się
przyda.

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic70174-0.html

--
Wiesław