Re: Szukam programu do regeneracji HDD

Autor: Pen <Pen_at_pen.pl>
Data: Sat 16 Sep 2006 - 23:34:59 MET DST

Oto co udało mi się zrobić.

Po wprowadzeniu 80 do bajtu 1BE oraz 01 do bajtu 1BF
program fdisk pokazał Stan A, czyli partycja została
auktywniona.
Niestety format C: (w tym momencie dysk był jako jedyny)
się nie powiodło, pokazały się komunikaty:
Formatowanie nie jest możliwe na dysku C:
Formatowanie zostało przerwane.

Po ponownym podłączeniu dysku z Win2K - Explorator
nie widział parytycji na dysku 2-gim.
Po uruchomieniu programu PM 8.0 pojawił się komunikat:
Błąd
PowerQuest PartitionMagic has detected an error 116 on
the partition starting at sector 1008 on disk 2.
The starting LBA value is 1008 and the CHS value is 1071.
The LBA and CHS values must be equal.
PowerQuest PartitionMagic has verified that the LBA value
is correct and can fix the CHS value.
Would you like PowerQuest PartitionMagic to fix this error?

Odpowiedziałem Tak i pojawił się komunikat:
Success
The partition table error was successfully fixed!

Dalej otworzył się PM i wyświetliła się informacja o partycji
na dysku 2 jako Extended Active Primary.
Jednakże nie mogłem jej sformatować, ponieważ w menu
funkcja Format nie była dla tej partycji aktywna (była szara).
Explorator nadal tej partycji nie widzi.
Nie pomógł restart Win2K..

I jeszcze jedno, podczas tych wszystkich działań dysk 2
był ustawiony w BIOSie na Auto ------- Normal.
Na samym początku mojej "walki" z tym dyskiem był ustawiony
na Auto ---- Auto, ale potem w trakcie jakichś prób zmieniłem
to na Auto ----- Normal.

Pozdrawiam
Pen