Re: [lame] nowy komp - jak instalować?

Autor: Bernard <bernard_at_earth.net>
Data: Sat 16 Sep 2006 - 22:31:39 MET DST

Piotr Stefańczyk wrote:

> Użytkownik "Bernard" <bernard@earth.net> napisał w wiadomości

> Po to żeby instalator Windows widział dysk inteligencie ! To że widzi w
> BIOSie to mało istotne. W końcu Win XP masz juz troche lat, nie ? W
> czasie jego wydania nie było jeszcze czegoś takiego jak S-ATA !

No patrz... Instalowałem WinXP na conajmniej dziesięciu komputerach z
dyskami SATA, i na żadnym z nich instalator Windows nie wiedział, pe
musi mieć driver do SATA z dyskietki. Jakby wiedział, to pewnie by się
nie zainstalował. Ten tekst też piszę na komuterze z dyskiem SATA, na
którym Windows zainstalował się bezprawnie, bo bez drivera z dyskietki.

Nier ma to jak gruntowna wiedza - dyby moja była tak dogłębna jak
Szanownego Kolegi, zapewne nie popełniłbym tak ogromnego błędu i Windows
by u mnie nie działało.