Re: nagrywarka DVD: wybór benq 1655, pioneer DVR-111 LiteOn 16h5s

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Sat 16 Sep 2006 - 16:53:06 MET DST

  kamrys napisał(a):

> zapewne nie będzie mnie bardzo stać na najdroższe nośniki więc dobrze
> aby radziła sobie nienajgorzej z tymi tańszymi

Częsty błąd... Czy 16 zł za "dziesięciopak" Verbatimów to aż tak dużo???
Oszczędność pięćdziesięciu gorszy na płytce? Co to za oszczędność
kosztem bezpieczeństwa danych? Mówię stanowcze NIE wszelkim Hawkom,
Frogom, Speedom itp. :P

> Skłaniam się głównie do benq 1655

Jeśli nie potrzebujesz LightScribe, to powinieneś się raczej skłaniać w
stronę BenQ 1650. :) Modelu 1670 nie polecałbym, z tego co wiadomo
zrezygnowano tam z pewnej technologii i niestety skutkiem jest
pogorszenie jakości zapisu. :(
Twoje wymagania spełnia jeszcze Pioneer DVR-111D (wersja "D" jest
okrojona z zapisu DVD-RAM) ale nie wiem czy opłaca się, skoro różnica w
cenie między wersją pełną a "D" jest prawie żadna. A DVD-RAM to całkiem
fajna opcja domowego backupu. :)

> ale chodzą opinie, że często zdarza się awaryjny model.

Znajomy ma tego BenQ 1650 i nie narzeka. A awaryjny model zdarza się
każdemu producentowi, trzeba mieć szczęście, a jeśli się go nie ma, to
ma się gwarancję. :)

# /George Orwell - Rok 1984/