nagrywarka DVD: wybór benq 1655, pioneer DVR-111 LiteOn 16h5s

Autor: kamrys <kokarys_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Sat 16 Sep 2006 - 12:45:14 MET DST

prosiłbym o opinie do tematu jak wyżej. moje oczekiwania co do nagrywarki:
cena mniej więcej do 150-160 zł, nie potrzebuję light scribe, nie potrzebuję
obsługi dvd-ram, będzie jako jednyny napęd do odczytu dvd, zapewne nie będzie
mnie bardzo stać na najdroższe nośniki więc dobrze aby radziła sobie
nienajgorzej z tymi tańszymi (choć wiem, że każda nagrywarka ma kłopoty z
takimi nośnikami bo wiadomo jaka to jakość) i ze średniej jakości. Skłaniam
się głównie do benq 1655 ale chodzą opinie, że często zdarza się awaryjny
model. to chyba tyle, w trakcie ewentualnych pytań będę doprecyzowywał moje
oczekiwania.