Re: Asrock 939dual-sata2 i Asrock 939dual-vsata?

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Sat 16 Sep 2006 - 14:40:42 MET DST

Radosław Sokół napisał(a):
> Lepiej się dzisiaj przesiąść na tanie S939 a za trzy lata
> na następcę AM2, niż na droższe AM2 i za te trzy lata
> stwierdzić, że i tak trzeba zmienić płytę ;)

Dokladnie to samo stwierdzilem. W dodatku komputer robi za tv-sat,
maszynke do pisania, www/jabber/mail, czasem zona w heroes4 zagra. Wiec
nie widze powodu ani potrzeby na mocniejszy zestaw, a poprzedni a2400+
musialem sprzedac, bo byl kupiec za dobra cene ;)

Uzywam coolerka boxowego i nawet nie jest zbyt glosny. Ma regulacje
obrotow od temperatury (czujniczek temperatury tuz pod smigielkami,
mierzy temperature powietrza przeplywajacego, a nie radiatora!). Ale w
spoczynku radiator mam tak zimny ze moglby wogole sie nie krecic.