Re: 8GB RAM do GA-7A8DRH

Autor: uC <uC_at_bla.bla>
Data: Sat 16 Sep 2006 - 10:08:28 MET DST

"Radosław Sokół" <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> wrote in message
news:eedia3$1ff$3@polsl.pl...

> Życzę powodzenia :) Mam dość marne doświadczenia jeżeli chodzi
> o wieloprocesorową pracę Matlaba, a najbardziej mnie rozbiło
> jak dwie kopie liczące dwie różne zupełnie rzeczy nawzajem się
> blokowały i używały w sumie 50% mocy obliczeniowej każdego z
> dwóch procesorów.

Matlab z definicji jest jedowatkowy ale niektore biblioteki niskopoziomowe
sa napisane wielowatkowo wiec mozna wykorzystac wszystko co liczy w
komputerze dla jednego zadania. W opisanym przez Ciebie przykladzie zapewne
system operacyjny nie potrafil sobie poradzic z podzialem zadan (jaki?) albo
byly to Xeony ktore mocno jezdzily po pamieci he, he... W pierwszym
przypadku najlepiej recznie przypisac affinity, w drugim zmienic na AMD ;-)
Zapewne nie byla to wina Matlaba.

Pzdr.,

--
uC