Re: atitool a co w nvidia ?

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Sat 16 Sep 2006 - 00:29:14 MET DST

Voodoo ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:

> jak w temacie , jako ze przesiadlem sie z ati to nie wiem jak to jest
> rozwiazane ? atitiool mogl zrobic kilka trybow przetaktowania karty. Czy
> tryby 2d i 3d sa juz w sterownikach ? czy trzeba ja gdies ustawic ? i
> jaki jest odpowiednik atitool w nvida?
Jak doinstalujesz wpis do rejestru "CoolBits" to odblokujesz mozliwosc
przetaktowania karty spod sterownika:
http://img395.imageshack.us/img395/8541/coolbitsyk2.jpg
(u mnie nominalnie jest 375/600)
wskazania teperatury:
http://img221.imageshack.us/img221/2457/gf7800gstempie4.jpg
i inne rzeczy (poczytaj sobie na tych screen'ach)

> zainstalowalem riva tuner ale rzecz dziwna w ramce gdzie wyswietla sie
> info karty potaki itd... nic nie ma ... tak samo everst niechcial nic
> pokazac w zakladace karta graficzna
>
> ps karta to Geforce 7600GS Galaxy AGP
Ale na AGPx8 czy na PCI-E?? Bo sa np takie:
http://pclab.pl/art21126.html

> ps ps jaki moge bezpieczny 2d tryb ustawic ? w moim przypadku 400 procek
> 400 pamiec ?
A to sprawdz w tym zestawieniu:
http://www.benchmark.pl/artykuly/zestawienie_GPU_2/zestawienie.html
(chyba, ze masz ktorys z modeli z poprzedniego linku - to one maja
wieksze taktowanie poniewaz nie trzymaja sie specyfikacji nVidii)

Pzdr, OMSON

--
Niepewność jest pewna, bezkres oczywisty, autorytety są złudne a "nie
ma" - jest!