atitool a co w nvidia ?

Autor: Voodoo <v.o.o.d.o.o_at_poczta.fm>
Data: Fri 15 Sep 2006 - 21:34:17 MET DST

Witam

jak w temacie , jako ze przesiadlem sie z ati to nie wiem jak to jest
rozwiazane ? atitiool mogl zrobic kilka trybow przetaktowania karty. Czy
tryby 2d i 3d sa juz w sterownikach ? czy trzeba ja gdies ustawic ? i
jaki jest odpowiednik atitool w nvida?

zainstalowalem riva tuner ale rzecz dziwna w ramce gdzie wyswietla sie
info karty potaki itd... nic nie ma ... tak samo everst niechcial nic
pokazac w zakladace karta graficzna

ps karta to Geforce 7600GS Galaxy AGP

ps ps jaki moge bezpieczny 2d tryb ustawic ? w moim przypadku 400 procek
  400 pamiec ?

pozdro

Voodoo