Re: Przelacznik pomiedzy dyskami

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 15 Sep 2006 - 22:00:56 MET DST

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości
news:eeev2n$ptn$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Właśnie wpadłem na pomysł genialny w swej prostocie: przełącznik sterujący
> zestawem przekaźników, których styki "przezworkowywują" dyski z Master na
> Slave i vice versa ;-)

A może obudowa na dysk i silniczek krokowy albo solenoid do jej wypinania?
;-))

> Gdyby nie XOSL, już bym trawił płytkę i zastanawiał
> się, jak długie mogą być przewody z układu do pinów dysku i czy
> przezworkowanie dysków "w locie" (przed wykryciem ich przez BIOS) jest w
> ogóle
> dopuszczalne...

Raczej tak, tylko trzeba potem reset wymusić, bo dysk z dyskiem też się
muszą dogadać.

A ja bym wykorzystał stację dyskietek - odcięcie zasilania spowoduje, że jej
BIOS nie rozpozna. A w stacji siedzi sobie dyskietka z GRUB-em...

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/