Re: Przelacznik pomiedzy dyskami

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Fri 15 Sep 2006 - 21:30:51 MET DST

"Michal Kawecki" napisał:

> Ja próbowałem. Płyta stoi.

Właśnie wpadłem na pomysł genialny w swej prostocie: przełącznik sterujący
zestawem przekaźników, których styki "przezworkowywują" dyski z Master na
Slave i vice versa ;-) Gdyby nie XOSL, już bym trawił płytkę i zastanawiał
się, jak długie mogą być przewody z układu do pinów dysku i czy
przezworkowanie dysków "w locie" (przed wykryciem ich przez BIOS) jest w ogóle
dopuszczalne...

JoteR