Re: ile czasu po wylaczeniu kreca sie talerze hdysku?

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Fri 15 Sep 2006 - 21:00:02 MET DST

" Tomek" napisał:

> Myślę, że jeżeli nie zrozumiałeś o co koledze chodzi to najwyraźniej nie
> jesteś odpowiednią osobą do udzialania jakichkolwiek rad w temacie PCta.

To nie była rada "w temacie" PeCeta, tylko dotycząca dobrych manier.
Najwyraźniej ta subtelna różnica umknęła Twojej uwadze?

> To forum jest do pomocy, a nie do zaśmiecania

Właśnie to nie jest forum, tylko grupa _dyskusyjna_ (nie mylić z HelpDeskiem).
Wiesz, Usenet to taka enklawa w zalewie internetowego chamstwa i językowego
niechlujstwa, w której obowiązuje (jeszcze) Netykieta. I przypominanie o niej
jest jedyną metodą na obronę przed e-dresiarstwem. Jak ktoś nie chce jej
przestrzegać - to fora ze dwora z powrotem na fora. Tam może bełkotać do woli.

JoteR