Re: ile czasu po wylaczeniu kreca sie talerze hdysku?

Autor: Tomek <lepremo.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Fri 15 Sep 2006 - 15:25:29 MET DST

- <zdrada966@o2.pl_WYTNIJ_TO> napisał(a):

> 1. napisz to po ludzku, bo nic nie rozumiem:
> z jakiej kieszeni? jakie talerze? wylaczeniu czego? jaki "hdysk"? co to ma
> byc? jp!
> 2. nie pytaj w temacie

Witam
Myślę, że jeżeli nie zrozumiałeś o co koledze chodzi to najwyraźniej nie
jesteś odpowiednią osobą do udzialania jakichkolwiek rad w temacie PCta. Nie
jestem zbyt obeznany z tematem ale wyraźnie zrozumiałem, że kolega pyta o to
po jakim czasie talerze (dla Ciebie dyski) w twardym dysku przestają się
obracać gdy wyłaczy się komputer. A o kieszeni do wyjmowania twardego dysku
nie słyszałeś? A wiesz chociaż mniej więcej jak wygląda twardy dysk w środku?
To forum jest do pomocy, a nie do zaśmiecania pustymi postami, które nic nie
wnoszą.
Pozdrawiam