Przelacznik pomiedzy dyskami

Autor: <wozmac_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 15 Sep 2006 - 19:07:45 MET DST

Witam,
zastanawia mnie czy istnieje cos takiego jak przelacznik pomiedzy
dyskami w komputerze. Chodzi mi o to, czy da sie kupic/zrobic cos
takiego czym bedzie mozna przelaczac, z ktorego dysku ma sie uruchamiac
komputer - np. jak mam 2 dyski na jednym z nich windows a na drugim
linux, wiem ze da sie wybierac uruchamiany system za pomoca lilo lub
gruba ale mi chodzi o fizyczny wybor pomiedzy dyskami przez odciecie
zasilania w jednym z nich.
Jezeli ktos moze poratwac, bede wdzieczny.
Pozdrowienia!
K.