Re: Szukam programu do regeneracji HDD

Autor: Pen <Pen_at_pen.pl>
Data: Fri 15 Sep 2006 - 15:44:59 MET DST

Dzięki za odpowiedź.

> Jeżeli nie zależy Ci na zachowaniu danych,
Po licznych, nieudanych próbach sformatowania tego dysku
nie ma mowy o zachowaniu danych.
Ale na przyszłość dobrze by było dysponować programem, który
danych nie niszczy.

> to użyj programu producenta. Z reguły jest w nim opcja "Fill Zero"
To była moja pierwsza myśl, ale na stronie Western Digital
(dysk to Caviar 23200) nic takiego nie ma, co mnie zdziwiło.
Chyba że ja źle szukam.

> albo "Low Level Format", która ma identyczne działanie jak ten cały
> HDD Regenerator, a jest za darmo.
Ale wiele newsów w Internecie przestrzega przed Low Level Format,
że można zniszczyć dysk. Rozumiem, że Ty tej opinii nie podzielasz.
Ale programu do Low Level Format też na stronie WD nie widzę.

> Można też skorzystać z darmowego programiku MHDD i nim ten
> dysk wyzerować.
Byłby dobry gdyby ... było wiadomo jak go stosować.
Próba skorzystania z pliku MHDD.HLP kończy się bowiem komunikatem,
że to nie jest plik Pomocy systemu Windows albo jest uszkodzony.

Krótko mówiąc - nadal szukam. :-)

Pozdrawiam
Pen