Ciekawostka z zanikiem napięcia w sieci zasilającej

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac.wytnij_at_o2.pl>
Data: Fri 15 Sep 2006 - 14:31:36 MET DST

Cześć
Mały horror ostatnio przeżyłem: Wczoraj na jakieś 0,3-0,5 sek zanikło
napięcie sieci, żarówki na moment zgasły. Komp się wyłączył i za cholerę
nie chciał się ponownie dać uruchomić. No, sobie myślę, totalna katastrofa!
Już liczę straty... Wyciągam zasilacz, podłączam do sztucznego obciążenia -
działa. Wsadzam go z powrotem do kompa - komp startuje i działa jak gdyby
nic... :)
No, kto powie co było grane?
(Zasiłka 300W Feel, z biernym PFC)

--