Re: Ten pieprzony wyjec...

Autor: hanek <bhanek_at_o2.pl>
Data: Fri 15 Sep 2006 - 10:15:43 MET DST

Brovar napisał(a):
> Witajcie
>
> mam sobie kartę gf6800gs Palita (AGP), ze standardowym chłodzeniem (już
> się można śmiać...). Po skręceniu do 25% nie było z nim źle... ale od
> wczoraj zaczęło strasznie, straszliwie warczeć. Już mnie do cholery
> doprowadza. Rozebrałem, wyczyściłem z kurzu, nie pomogło. Posmarować nie
> ma jak.
>
> Wolałbym nie korzystać z naprawy gwarancyjnej, bo to pozbawiłoby mnie
> pewnie kompa na jakieś pół roku;/
>
> Innymi słowy:
> czy takie coś:
> [...]
jak dasz rade cos zamocowac na ta karte to napisz bo mi sie nie udalo
kupilem pentagrama 70cu i za cholere, gpu jest za wysoko zeby radiator
go pokryl calego, jest tez maly problem z pamieciami

silencera nie moglem ze wzgledu na chlodzenie chisetu na plycie

accelero wyglada jakby mogl pasowac, ale nie wiem...
(btw. tak sie zastanawiam dlacego zamiast zdjec ac Accelero wszedzie
daja rendery 3d?? az tak zle wyglada w rzeczywistosci? ;-))

w kazdym razie jak ci sie z czyms powiedzie to napisz, ale ostrzegam ze
jest spora szansa ze zostaniesz z nie pasujacym chlodzeniem
(jakby co to patrz moj watek 'nie pasuje mi chlodzenie' jakis czas temu...)

pozdr.
hanek