Ten pieprzony wyjec...

Autor: Brovar <bbrowarski_at_poczta.gazeta.pl>
Data: Fri 15 Sep 2006 - 08:06:17 MET DST

Witajcie

mam sobie kartę gf6800gs Palita (AGP), ze standardowym chłodzeniem (już się
można śmiać...). Po skręceniu do 25% nie było z nim źle... ale od wczoraj
zaczęło strasznie, straszliwie warczeć. Już mnie do cholery doprowadza.
Rozebrałem, wyczyściłem z kurzu, nie pomogło. Posmarować nie ma jak.

Wolałbym nie korzystać z naprawy gwarancyjnej, bo to pozbawiłoby mnie pewnie
kompa na jakieś pół roku;/

Innymi słowy:
czy takie coś:
http://www.proline.pl/shop.php?prodid=AC+ACCELERO+X1

albo takie coś:
http://www.proline.pl/shop.php?prodid=AC+VGA+SILENCER+NV5

albo takie coś:
http://www.proline.pl/shop.php?prodid=FREEZONE+XC-70+CU%2B

dam radę tam wsadzić i czy jest do dobry pomysł?

--
Pozdrawiam
Brovar