Re: Ten pieprzony wyjec...

Autor: Brovar <bbrowarski_at_poczta.gazeta.pl>
Data: Fri 15 Sep 2006 - 08:56:52 MET DST

Użytkownik "OMSON" <omson@o2.pl> napisał w wiadomości
news:eedidm$rec$3@news.lublin.pl...

> Chodzi Ci o mostek HSI zapewne! :) Ja zostawilem u siebie na karcie
> oryginalny radiatorek. Jesli u Ciebie nie ma to poszukaj na allegro -
> zdaje sie ze ktos to sprzedawal - ponic od Zalmana. ;)
> Aha i cos musi byc na tym mostku bo sie znacznie grzeje powiem szczerze.

No tak czułem że to jest ten słynny mostek HSI, fabryczny radiator obejmuje
i ten mostek, i GPU. A że są one dość blisko, to i miałem nadzieję, że
Pentagram obejmie je obydwa;]

Jak nie, to przylepię tam jakiś radiatorek-popierdółkę i puszczę jakiegoś
Arctica, niechby dmuchal.... ale to wszystko opiera się o założenie, że w
którymś z wioskowych sklepów komputerowych znajdę jakieś pasujące
chłodzenie... Wezmę kartę ze sobą i będę przymierzał :P

--
Pozdrawiam
Brovar