Re: Ten pieprzony wyjec...

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Fri 15 Sep 2006 - 08:49:26 MET DST

Brovar napisał(a):

> To ja mam jeszcze taką małą wątpliwość... tak ze 2-3 cm od GPU na tej
> karcie, w stronę złącza, jest takie małe coś, co wygląda jakby
> potrzebowało chłodzenia (było fabrycznie posmarowane pastą, radiator
> toto obejmuje)... czy ten Pentagram toto obejmie?

Chodzi Ci o mostek HSI zapewne! :) Ja zostawilem u siebie na karcie
oryginalny radiatorek. Jesli u Ciebie nie ma to poszukaj na allegro -
zdaje sie ze ktos to sprzedawal - ponic od Zalmana. ;)
Aha i cos musi byc na tym mostku bo sie znacznie grzeje powiem szczerze.

Pzdr, OMSON

--
Pesymista widzi ciemny tunel.
Optymista widzi światełko w tunelu.