Re: Zwedzony procek?

Autor: rageofhonor <bloodsport_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 15 Sep 2006 - 00:33:15 MET DST

Użytkownik "BrunoN" <brunon99@REMOVE.o2.pl> napisał w wiadomości
news:eecfcu$8pl$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Niedawno szukałem tu pomocy w związku z athlonem 2000+, mającym poważne
> problemy ze współpracą z płytą Epoxa. Już wydawało się, że problem solved
> przy pomocy większego kaloryfera, ale jednak nie - proc został sprawdzony
> na dwóch płytach a także ubrany w dużą miedzianą czapkę ze śmigłem i wciąż
> robi podobne numery (choć po założeniu większego wiatraka potrafi
> pochodzić trochę dłużej - np. godzinę zamiast pół - i znów pada na jakiś
> czas i nie daje się uruchomić). Stawiam więc, że przez
> przekładkę/instalacji musiało stać mu się jakieś dziwne kuku. Odkopany
> [...]

Nie znam się tak naprawdę na obwodach drukowanych ale czy nie może być
przyczyną to: że jeden z elementów procesora jest odwrotnie przylutowany?
Chodzi mi o 1 z 4 elementów z napisem 102. Przed ostatni jest do góry
nogami.

Proszę o skomentowanie tego spostrzeżenia przez jakiegoś elektronika bo nie
chcę wprowadzać autora tego postu w bląd.