Re: LCD EIZO S2100 - szukam negatywnych opinii

Autor: Jarosław Grabek <jarek.grabek_at_gmail.com>
Data: Thu 14 Sep 2006 - 21:11:02 MET DST

> eizo to dobra marka jedne z lepszych to nie sa jakies zabawki z hipermarketu
> tylko profesjonalne monitory

Dzięki... :(

Ratunku, ma ktoś jakieś sensowne spostrzeżenia?
Brać go, czy oszczędzić parę złotych i kupić LaCie?
Wiem, że różnice będą widoczne dopiero, gdy postawi się jeden obok drugiego
i trochę popracuje. Niestety nie mam takiej możliwości. Może znajdzie się
jakiś grafik z doświadczeniem przy pracy z takimi monitorami?

--
Jarek
www.grabek.pl - fotografie