Re: LCD EIZO S2100 - szukam negatywnych opinii

Autor: Jarek JARO G. <j_a_r_o_at_interia.pl>
Data: Thu 14 Sep 2006 - 21:58:03 MET DST

IMHO to bardzo dobry wybor! Sam zajmuje sie fotografia i jej obrobka. Mailem
ten monitor , testowalem go , i naprawde jedyna rzecza do ktorej moznaby sie
przyczepic(dla nielicznych to plus!) to zbyt duzy kontrast (ja osobiscie go
ujmowalem szczegolnie w zacienionym pomieszczeniu). Oprocz niego mam rowniez
profesjonalny 22" CRT mitsubishi , pracuje czesto na "dwumonitorowosci" i
ta sama fotka wyswietlona rownolegle, kolorystycznie wyglada baardzo
podobnie ,jedynie kluje w oczy ten kontrast. (oczywiscie schematy kolorow
dla posczegolnych monitorow ustawione) ...
Ale ja i tak wole CRT ... ;)

pozdr JARO