Re: LabelFlash na zwyklym CD ?!

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Thu 14 Sep 2006 - 19:01:15 MET DST

Jarek JARO G. napisał(a):

> To powiedzcie mi w koncu ;) jakim cudem ten gosc nagral przy mnie (!!) na
> Verbatim CD-R nagrywarka NEC , grafike na warstwie danych?! Mam ta plytke ,
> wiec mam dowod :) . Z tego co wiem NEC obsluguje tylko LabelFlash.

No na LITOŚĆ BOSKA! Już dwa razy tłumaczyłem!
Nie da się nagrywać na CD-R po stronie ETYKIETY, bo zwyczajnie nie ma
takich płyt. Po stronie DANYCH to zupełnie inna sprawa - w ten sposób
nagrasz na wszystkim, bo to tak naprawdę to samo co technologia Disc
T@2, a przynajmniej prawie to samo, a ta technologia służyła właśnie do
rysowania po stronie danych kosztem miejsca na płycie.
Przeczytałeś to, co było pod linkiem, którego podałem???

# /George Orwell - Rok 1984/