Re: wymiana napędu w laptopie

Autor: Andrea <nospam_at_nospam.pl>
Data: Thu 14 Sep 2006 - 03:43:27 MET DST

On 2006-09-13 23:53, * Nick wrote:
> Witam,
>
> Czy wymieniając napęd w laptopie, z cd-rw na dvd-rw, tracę gwarancję?
> Chodzi mi konkretnie o model Toshiba A100-220.

Nie. Chociaż akurat w przypadku Toshiby włożenie innego napędu może nie
być proste - o ile wiem napędy do ich notebooków muszą być specjalnie
przygotowywane (mają jakieś tam sygnały zamienione na złączu). Próba
włożenia zwykłego liteona (na przykład) bez użycia lutownicy w takiej
sytuacji może się okazać niemożliwa, chyba że znajdziesz zmodyfikowany
odpowiednio firmware do napędu i sposób żeby go wgrać. Zaznaczam, że
opieram się na jednym podobnym przypadku w którym zostałem poproszony o
pomoc i googlach. Na szczęście ingerencja ogranicza się w każdym
przypadku tylko do napędu.

--
Andrea   |ASRock K7Upgrade-880, AMD Sempron 2800+, Pentagram QC-80Cu
1GB GoodRAM PC3200, Sapphire Radeon 9600 128MB, LG Flatron ez T710PH