Re: wymiana napędu w laptopie

Autor: Przemek <osoba_at_microsoft.com>
Data: Thu 14 Sep 2006 - 08:14:23 MET DST

Użytkownik "Nick" <nicky@antyspam.pl> napisał w wiadomości
news:ee9uko$9n0$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam,
>
> Czy wymieniając napęd w laptopie, z cd-rw na dvd-rw, tracę gwarancję?
> Chodzi mi konkretnie o model Toshiba A100-220.

 Czasami zdazaja sie laptopy w ktorych aby wyjac naped trzeba rozebrac pol
laptopa bo np maja srubke trzymajaca
naped pod klawiatura a zeby wyjac klawiature trzeba naruszyc plombe. Jesli u
ciebie z wyjeciem napedu nie ma takich trudnosci
mozesz wymieniac ale w przypadku koniecznosci skorzystania z gwarancji
lepiej wstaw stary naped.

pzdr