Re: Tuner TV

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Tue 12 Sep 2006 - 13:49:34 MET DST

Radio Erewan napisał(a):

> Co teraz jest warte kupienia? Nie chcę wydać koszmarnej kasiorki.
> Bezproblemowe zastąpienie magnetowidu komputerem to cel moich poszukiwań.
> Karta do pieca z Windows Xp. Coś mi się kołacze w głowie, że jeden z chipów
> nie specjalnie chciał działać z WXP. Oprogramowanie wygodne, nie musi być
> siakiś straszny bajer.

Ja na twoim miejscu zastanowiłbym się, czy faktycznie chcę kupić kartę
telewizyjną, w sensie analogową. Coś takiego moim zdaniem ma sens
jedynie wtedy, gdy możesz pod nią podpiąć kablówkę. Wtedy zyskasz jakąś
sensowną jakość i ilość kanałów, chociaż oczywiście po analogu cudów to
ja bym się nie spodziewał. :)
Przez kilka lat miałem w kompie PixelView PlayTV Pro, chyba tak się to
nazywało. :) Jakieś 1,5 roku temu zastąpiłem ją kartą satelitarną i
cenię sobie ten wybór. Co prawda na dziś dzień te kanały, które nadają
naziemnie są zakodowane, ale za to są inne i jakość o wiele lepsza. :)
Analogowa karta poszła do kompa siostry i od tego czasu prawie z niej
nie korzystałem. :)

# /George Orwell - Rok 1984/