Re: RAID 10

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 12 Sep 2006 - 13:47:20 MET DST

"trabancik" <trabancikkasuj@gazeta.pl> wrote in message
news:ee5qau$7cn$1@inews.gazeta.pl...

> budowa macierzy to nie kopiowanie :)
>
> a ogólnie wydaje się dość długo,
> mam doświadczenie z budową Radiów w serwerach IBM, budowa 5ki na 6
> dyskach potrafi zając i z 10 h z tym, że pozwala na jednoczesną
> (aczkolwiek sporo wolniejszą) pracę i np. instalacje systemu

tzn w takim razie co to jest budowanie macierzy - na ile znam
konstrukcje kontorlerow macierzowych co rebuilding sprowadza sie do
doczytu i zapisu... nie ma tu miejsca na inne operacje - odczyt i zapis
+ ewentualne liczenie sumy kontrolenje w niektorych typach macierzy ale
realizowane jest ono on the fly wiec znow wszystko sporwadza sie do
odpowiedniego kopiowania i zapisu...