Re: laptopowe pytania

Autor: Jozef <jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 12 Sep 2006 - 10:32:42 MET DST

> 1. Quiz: Laptop ciagnie wiecej baterii, gdy:
> a) film odtwarzany jest z cd/dvd
> b) gdy film odtwarzany jest z hdd
> c) w przypadku a i b czasy dzialania laptopa na baterii sa
> porownywalne
> d) nie wiem, nie jestem pewien nie chce wprowadzic w blad ;P

a)
przy odtwarzaniu filmu z DVD pracujšc na baterii gdzieœ ok. 15% (może
13%)pojemnoœci otrzymuję komunikat, że iloœć energi w bateri jest zbyt
mała do pracy DVD - czyli raczej potrzebuje on więcej pršdu.

> 2. Pytanie: Posiadam nowego laptopa, poki co bedzie uzywany w domu
> na zasilaczu.... Co mam zrobic z bateria? Pytam bo czytalem w necie
> kilka wersji conajmniiej... jedna z nich byla: aby baterie naladowac
> do 40% po czym wyciagnac i schowac w temperaturze troche mniej niz
> pokojowej 10-15 najlepiej w ciemnym miejscu...
> Jak to tak naprawde jest? Pytam bo niechce nic sobie skopac z
> bateria.... nowa bateria...

Radosław Sokół już odpowiedział.
Przede wszystkim co to za laptop - przeczytać dokładnie instrukcje do
komputera i programów. Postępowanie zależy od stopnia zaawansowania
technicznego baterii i komputera.

--
Józef