laptopowe pytania

Autor: lukasz_s <beeton_at_wlb.vectranet.pl>
Data: Tue 12 Sep 2006 - 09:36:12 MET DST

Witam, mam 2 kwestie do wyjasnienia, a postanowilem tu napisac gdyz ludzie
na moje pytania odpowiadaja roznie... i komu tu wierzyc...:|?

1. Quiz: Laptop ciagnie wiecej baterii, gdy:
a) film odtwarzany jest z cd/dvd
b) gdy film odtwarzany jest z hdd
c) w przypadku a i b czasy dzialania laptopa na baterii sa porownywalne
d) nie wiem, nie jestem pewien nie chce wprowadzic w blad ;P

2. Pytanie: Posiadam nowego laptopa, poki co bedzie uzywany w domu na
zasilaczu.... Co mam zrobic z bateria? Pytam bo czytalem w necie kilka
wersji conajmniiej... jedna z nich byla: aby baterie naladowac do 40% po
czym wyciagnac i schowac w temperaturze troche mniej niz pokojowej 10-15
najlepiej w ciemnym miejscu...
Jak to tak naprawde jest? Pytam bo niechce nic sobie skopac z bateria....
nowa bateria...

Dzieki za odpowiedzi.

--
z powa縜niem