Re: Laptopy ASUS ?

Autor: gil <gilboa.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 11 Sep 2006 - 22:09:49 MET DST

St. <anotherman(wytnijto)@o2(usunto).pl> napisał(a):

> Aha porownujac Asusa do kiczowatego ACERA- wypada on znacznie lepiej,

Takie radzenie nie ma sensu. Nie widziałeś chyba Acerów w nowej serri Aspire.
Już bardzo dobre klawisze obok touchpadu wewnątrz. Klawiatura jak zwykle
bardzo dobra. Nie słyszałem aby ktoś w Acerze narzekał na klawiature. Matryce
Acera są bardzo doberj jakości. Niewielu się skarży po długim okresie
intensywnego uzytkowania aby coś się wypaliło. Ja też nie narzekam po ponad roku.
Jak Asus przebje ceną Acera pod względem wydajności to może go kupię. Innych
powodów nie widze.