Re: Laptopy ASUS ?

Autor: St. <_at_o2(usunto).pl>
Data: Mon 11 Sep 2006 - 10:23:43 MET DST

zdziwilo mnie i to bardzo co uzytkownik och.karol napisla o ASUS'ach

Z mojego doswiadczenia, i informacji zebranych w sieci wynika ze ASUSA
mozna stawiac obok Toshiby, HP, i IBM w gronie tych laptopow ktore raczej
mozna kupic.

Laptop jest raczej dobrze wykonany, obudowa nie takiej jakosci jak w
dzisiejszych HP (a tam jest rewelacyjna), ale wcale nie gorsza niz w
Toshibie Satellite A45-S250 na ktorej teraz pisze tego posta.
Obudowy sa eleganckie, a klawiatura,, hmm - innaczej pracuje niz w HP i
toshibie, ale jakichs mankamentow nie znalazlem.
Aha porownujac Asusa do kiczowatego ACERA- wypada on znacznie lepiej,
..
niestety z wspomnianymi laptopami MAXDATA nie mialem stycznosci..

Gwarancja na ASUS jest 24 miesieczna (12 miesiecy na baterie)

pozdrawiam