Re: pytanie z wiazane z długotrwałym siedzeniem przy komputerze -Fotel

Autor: S.S. <sobiechowski_at_poczta.fm>
Data: Mon 11 Sep 2006 - 08:42:33 MET DST

Katz napisał(a):

> Odparzenia??? - może bez ubrania siedziałeś? :)
> Bardzo ładne i dobre wg mnie, robi firma "Nowy Styl"
> http://www.nowystyl.pl/index_pl.html
> Ja mam model Orion Steel
> (http://www.centrumkrzesel.pl/przedmiot.php?item=Obrazy/gabinet/ORION_steel_chrome_d.jpg&itemno=24&type=35-52)
>
> - skóra b. przyjemna, regulacja na wszystkie sposoby. Choć gdybym, teraz
> coś kupował to wybrałbym z coś z mocniejszym/wyraźniejszym podparciem
> lędźwiowym. W ofercie tej firmy jest wiele modeli, na pewno by się coś
> znalazło. Nie wiem gdzie jest sklep firmowy, ale do wielu modeli można się
> [...]
Moj lekarz ortopeda radzi, by osoby z problemami kregoslupa siadalY na
zwyklym krzesle np z drewna tylko siadac na nim opierajac sie brzuchem i
rekama o oparcie.A widzialem jeszcze w necie cos takiego jak "klecznik"
aha pamietacie,ze wszelke dolegliwosci kregoslupa to wynik oslabionych
miesni krgoslupa, a w takiej sytuacji wygodny,skorzany z wysokim
oparciem fotel to tylko pogorszy sytuacje.Trzeba wymusic na masiniach
prace, a to mozna tylko zrobic codziennymi cwiczeniami i prawidlowa
pozycja siedzac.