Re: Laptopy ASUS ?

Autor: och.karol <och.karol_at_xl.wp.pl>
Data: Sun 10 Sep 2006 - 22:31:33 MET DST

Uzytkownik "Jarod" <blueice@NOSPAM-usunCalyTenNapis.gazeta.pl> napisal w
wiadomosci news:ee1avd$kh5$1@news.onet.pl...
> Witam
> Ostatnio ogladalem takiego dosc sporego laptopa 17". Ciekaw jestem jak to
> sie sprawuje na codzien ? Jednak za wygodne to one chyba nie sa ? Z
> drugiej strony to mialo by byc zastepstwo zwyklego stancjonarnego. Czy
> uzytkownicy Asus-ow mogli by sie wypowiedziec jak to sie sprawuje na
> codzien ? W asusie kusi mnie to, ze ta firma jednak slynie z wysokiej
> jakosci komponentow, a ich laptopy raczej nie plytach ECS-a nie sa ;)
> Jarod

Zonie w Asusie firmowym juz trzy razy wypadly klawisze, ponadto klopoty byly
z konfiguracja WiFi (PCMCIA Asus'a).
Wentylator strasznie glosny i zenujaco kiepska bateria (1 godzina pracy).
Mam do porównania HP Compaq (nx6125). Cicho, zero problemów z konfiguracja,
bateria wystarcza na 3 godziny z wlaczonym WiFi (internet, poczta, MS Word i
MS Excell). A klawiatura i toutchpad to poezja.
A pro pos touchpada wlasnie. HP ma obnizony, wzgledem powierzchni laptopa
toutchpad co zapobiega niezamierzonym przesuwaniem kursora podczas
korzystania z klawiatury (tragedia). Asus tego nie ma.
Ale na koniec najwazniejsze dwie sprawy.
1. To, ze Asus robi bardzo dobre plyty glówne do PC-tów nie musi oznaczac,
ze równie dobre bedzie instalowal w notebookach. O ile wogóle sam je
produkuje (bo to jest rzadkosc).
2. Wez pod uwage jaka marke naotebooka bedzie Ci latwiej sprzedac za kilka
lat! Ja po przejsciach ze sprzedaza 3-letniej Maxdaty (a to ten sam pulap
wbrew pozorom) juz tego bledu nie zrobie.
Tyle moich subiektywnych opinii.
Reasumujac - zorientuj sie czy przypadkiem za te same pieniadze nie kupisz
IBM, HP, Toshiba, Dell (wbrew pozorom jest to bardzo mozliwe).

--
pozdrawiam
karol