Re: Nagrywarka Liteon SOH-812S

Autor: Marcin <marzab3_at_wp.pl>
Data: Sun 10 Sep 2006 - 20:50:22 MET DST

nagrywać z najmniejszą
> możliwą prędkością, teraz już wcale... Mógłbym prosić o jakieś bliższe
> informacje? Nie chce wcale nagrywać, czy udaje się nagrać, ale płytka
> nieczytelna?
> W tym drugim przypadku problem może leżeć w firmware... Najniższa
Przeważnie zacznie nagrywać i po kilkunastu sekundach słychać jak jeździ
głowica, postukuje po czym wywala błąd zapisu. Oglądając płytę widać
nierównomierne palenie lasera.
Bardzo rzadko udaje się nagrać względnie dobrze, widać po diodzie przerywa
zapis na chwilę, słychać jak miesza głowica, po czym wznawia proces, płyta
nagrywa się dość długo. Po nagraniu jest nieczytelna, inne napędy odczytują
z dużą trudnością. Kilka dni temu wgrałem pomyślnie nowy firmware ze strony
liteona do tego modelu.
Zwykłe płyty CD pali i czyta aż miło, więc raczej mechanizm poruszający
głowicą powinien być w porządku, chyba że są dwa lasery i pada laser od DVD
ale tego nie wiem.
Naszykowałem już młotek, więc jak nie będzie pomysłow to wiadomo :]