Re: Nagrywarka Liteon SOH-812S

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Sun 10 Sep 2006 - 20:01:34 MET DST

PaRaGaS napisał(a):

> W ten sposób padają nagrywarki Liteon, raczej nic się już nie da zrobić.
> Znany objaw, stwierdzony już u kilku znajomych z 2-3 letnimi Liteonami.

A ja wysunę trochę inną teorię... Możliwe, że padła, ale zwróćcie uwagę,
na to, co napisał pytający... Najpierw dało się nagrywać z najmniejszą
możliwą prędkością, teraz już wcale... Mógłbym prosić o jakieś bliższe
informacje? Nie chce wcale nagrywać, czy udaje się nagrać, ale płytka
nieczytelna?
W tym drugim przypadku problem może leżeć w firmware... Najniższa
dostępna prędkość to częsty objaw nieaktualnego FW, podobnie jak błędy
uniemożliwiające nieraz odczyt... W krytycznych przypadkach stary FW
jest w stanie ponoć nawet wywalić proces zapisu! A więc: był
kiedykolwiek wgrywany nowy firmware? Jeśli tak, to kiedy?

# /George Orwell - Rok 1984/