Re: Restarty i bad sector

Autor: KaJak <jkaz[delto>
Data: Sun 10 Sep 2006 - 15:07:33 MET DST

w <news:45032b9b$0$17965$f69f905@mamut2.aster.pl>
radarek napisał(a):

> Najprawdopodobniejsza wersja wydarzen jest to, ze uszkodzony sektor
> spowodowal zawieszenie sie gry (np. uszkodzenie moglo byc w
> miejscu zajmowanym przez swap file), a wyciagniecie wtyczki nie
> mialo z tym nic wspolnego. Po prostu wczesniej uszkodzenie sie
> nie musialo ujawniac, bad sektory nie robia sie za kazdym razem
> kiedy padnie prad.
> Mozesz probowac naprawic blad programowo hdd regeneratorem, mhdd
> albo innym wynalazkiem, bez obawy o utrate gwarancji. Uzycie tego
> drugiego wymaga wymazania calego dysku, pierwszego nie, ale
> [...]

Użyłem HDD Regeneratora, znalazł ten bad sector i naprawił go.
Wykonałem nastepnie test tymi dwoma programami( Ranisch PM i Specjal
FDisk), które wczesniej znajdowały ten błąd i ...czysto. Wygląda na to
że problem rozwiązany... Zaraz instaluje system.
Dziękuje radarkowi i Michałowi za cenne rady i pomoc w rozwiązaniu
problemu.

pozdr
k.j